středa 16. září 2015

2.TL Výsledky

Tak se mi konečně podařilo dát dohromady výsledky. Předem se omlouvám, jestli jsem někomu z dětí zkomolil jméno. Brko s Petrem si objednali parádní letní počasí a připravili pěkné tratě. Ve výsledcích jsem neřešil varianty cesty nebo bez cest, to by se moc komplikovalo. Taktéž jsem do výsledků okruhu C přidal 4 závodníky, kteří běželi okruh B, který byl delší a hlavně výrazně těžší. Samozřejmě velký dík Jindrovi, že všechny odstartoval. Celkem dorazilo 45 dětí a 8 šéfiků. Pokud mi Čmelda a Křižík pošle čas, tak je doplním do výsledků :).
Níže jsou tedy výsledky:









Samozřejmě velký dík Brkovi a Petrovi H. za fajnový trénink a Jindrovi za startování. V týdnu doplním body. 1. z kategorie bude mít 10 bodů a další vždy o bod méně. Počítat se bude 3 nejlepší výsledky ze 4 tréninků. Berte to jako zábavu, protože to samozřejmě nezohledňuje věk atd.. je to jen motivace.
Robert
PS: samozřejmě můžete psát dotazy či komentáře



Žádné komentáře:

Okomentovat